V rámci "Dnu výuky zdarma" proběhla ukázková hodina na téma "Social Media v UK" s lektorkou ze Staffordshire.

18. 6. 2015 jsme Vám ukázali hodinu na téma social media v UK. Lektorka českého původu, která delší dobu působí na Staffordshire University, připravila spoustu tipů na LinkedIn a Twitter. Jak se prezentujete na sociálních sítích Vy? 

 

Profil by měl být optimalizován pro SEO.

Prvním krokem je přizpůsobení URL profilu, tedy vložení jména majitele profilu. Formát je pak následující – http://www.linkedin.com/in/jmeno. Ke změně poslouží odkaz „Edit“ v profilu u položky „Public Profile“. Jméno v URL je důležité kvůli tomu, že vyhledávače hledají vyhledávané výrazy právě v URL.

Jak přistupovat k hledání a kontaktování lidí? Obvykle jsou přidáváni bývalí a současní kolegové nebo obchodní patrneři. Někdy se mezi přítele zařazují i lidé s podobnými zájmy, to ale není v LinkedIn tak časté, jde přece jen hlavně o práci a profesní život. 


Skupiny existují i na LinkedIn, jsou oborové a profesní. Pokud nenajdete vhodnou skupinu, do které byste se chtěli přihlásit a sdílet s jejími členy informace, můžete si skupinu sami založit. 

 

Umíte využívat #?

V současnosti nevíme o žádném výzkumu, který by ukázal, jak moc uživatelé Twitteru hledají obsah prostřednictvím hashtagů. Ze zkušeností ale víme, že existují hashtagy, které fungují dlouhodobě a dobře. 
Anglická varianta je využívána až 6x více než česká!

 

Nejčastější využití hastagů uvidíte u událostí (konferencí).